Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-12, 16:11   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 79
Standard

Vilka spelbolag skall jag välja?


Tjenare gott folk!

Jag har bettat på Unibet ett bra tag nu och är helnöjd med sidan. Men nu vill jag utöka mitt register med kanske 2-3 spelbolag till så att jag kan spela där bästa oddset för min match finns. Hoppas ni som har rutin på detta kan hjälpa mig vilka 2 eller 3 sidor till jag skall sätta in ca 2000:-/st. Det som känns viktigt för mig men allt behöver såklart inte stämma in på sidan är:

-att sidan är på svenska
-att sidan tillhandahåller svensk div 1 hockey/fotboll (kanske alla gör, eller?)
-bra insättningsbonus


Sedan vet jag inte riktigt vilka mera kriterier man skall titta på. Kanske ni har tips o ideer ni kan dela med er.
Jag skall öppna kontona denna vecka.

Mvh Magnus
Magnussss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 16:25   #2
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Bet365 och Nordicbet är ju en bra början med mkt bra bonusar med
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 16:43   #3
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 79
Standard

En viktig sak är självklart att de erbjuder livestream på matcher. Gärna om de har ett annat utbud av matcher än Unibet eller är det så att de alla har samma??

Nhl hade varit fint på livestream. Jag har viasat hemma men hade varit gott att ha laptoppen i knät i sängen och live spelat.

Senast redigerad av Magnussss den 2011-12-12 klockan 16:45.
Magnussss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 16:46   #4
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Nordicbet har störst utbud av svenska serier på marknaden. Bet365 har ett ett av de största utbuden av all sport och mycket livestreamade matcher
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 10:12   #5
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 9
Sharp$: 516
Standard

Tjena!

Är det någon som har erfarenhet av "all you bet.com"?

Såg på mitt moneybookers konto att det fanns en 100€ bonus att hämta där.. Var inne och kikade runt och det såg hyffsat ut... Men som Sagt,är det någon som har varit där?
wasteping är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 10:44   #6
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wasteping Visa inlägg
Tjena!

Är det någon som har erfarenhet av "all you bet.com"?

Såg på mitt moneybookers konto att det fanns en 100€ bonus att hämta där.. Var inne och kikade runt och det såg hyffsat ut... Men som Sagt,är det någon som har varit där?
Klickade in på deras hemsida och min egen varningsradar i huvudet gav direkt utslag efter en sekund. Ser exakt ut som ett bolag med dåliga odds/krångliga omsättningskrav på bonusen/dålig support/svårigheter att betala ut vinster. Men det är som sagt bara min varningsradar, search on google and you shall find.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td